Kayıtlar

Nisan, 2026 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Hissettiğim Türkiye

Bence Türkiye; Dünya'da Asya ve Avrupa kıtasının arasında kalmış,  Yıllar önce ekilen bir tohumun ergen bir fidanı gibi... Meyve vermeye çalışan, Suya hasret,  Bulutların gölgesinde, Kökleri güçlü, Potansiyeli yüksek,  Ağaç olmaya gayretli, Tıpkı, Bahçenizi çevreleyen duvarların köşesine sıkışmış, Genç bir fidan... Verimli, meyve veren bir ağaç olabilirse, Gölgesinde huzur bulur, Karnımızı doyurabiliz...

Tersine Dönüş

Darlandım bugün. Ne zaman olumsuz hissetsem yazmak istiyorum. Konuşmakla hiçbir şeyi ifade edemediğimi düşünüyorum. Ya da diyalog ile karşımdaki insanı düşünmeye, empati kurmaya yöneltemiyorum sanki. Hata aramıyorum çünkü hatayı kabul etmek gerekir öncelikle. Kimse kabul etmiyor geçmişin sona erdiğini. Ben ediyorum. Bitti, geçmiş orada kaldı. Yapabilecek hiçbir şey yok. Değişmez ve değişmeyecek. Değişebilecek sadece benliğimiz var. Her şey gelecekte bir çözüme ulaşabilir veya çözümsüz kalabilir. Önemli olan ne? Çözmek mi? Çözdürmemek mi? Bu soruların cevabını olumlu yönde ele alarak vermek istiyorum ancak olumsuz yanıtlardan sonra bıraktım. Yani olumlu olmayı bırakmak zorunda kaldım, maalesef. O kadar çok düşünüyorum ki durumumu; her açıdan herkes için iyi olabilecek seçeneği... Karar da veriyorum böyle yapayım diye. Uygulamaya çalışıyorum. Söylüyorum, anlatıyorum; 'şöyle olursa böyle olur' diye. Sanki bir mutabakata varıyor gibi oluyoruz bir süre. Sonra pat! Gene aynı. Hani ya...