Hissettiğim Türkiye
Bence Türkiye;
Dünya'da Asya ve Avrupa kıtasının arasında kalmış,
Yıllar önce ekilen bir tohumun ergen bir fidanı gibi...
Meyve vermeye çalışan,
Suya hasret,
Bulutların gölgesinde,
Kökleri güçlü,
Potansiyeli yüksek,
Ağaç olmaya gayretli,
Tıpkı,
Bahçenizi çevreleyen duvarların köşesine sıkışmış,
Genç bir fidan...
Verimli, meyve veren bir ağaç olabilirse,
Gölgesinde huzur bulur,
Karnımızı doyurabiliz...
Yorumlar
Yorum Gönder